sobota, 29 sierpnia 2015

Wróciłam! :3

Witam wszystkich. Chciałabym wytłumaczyć moją małą aktywność, a raczej zerową aktywność na blogu. Najpierw zawiesiłam go z powodu obowiązków szkolnych, później miałam powrócić, lecz problemy znów zrobiły swoje. Postanowiłam odpocząć. Teraz postanowiłam wrócić. Z innymi postami-ciekawszymi i częstszymi. Blog nie będzie tylko o siatkówce, moich pasjach, czy też meczach. Będę tu wyrażać własne zdanie na temat różnych poglądów, ludzi. Przepraszam wszystkich. Teraz obiecuję być systematyczniejsza.
Noo ale teraz troszkę o siatkówce ^^. Jakie macie wrażenia na temat Ligi Światowej? Ja..szczerze..jestem z chłopaków bardzo dumna. Ich celem nie była LŚ, tylko Puchar Świata, który odbędzie się 8 września, a trwać będzie do 23 września. Liga była dla nich tylko wstępem. Ale zdziwiłam się ich 4 miejscem. Nowy skład-to było wyzwanie dla wszystkich graczy. Ale dali radę. Walczyli do samego końca. Ten filmik mówi sam za siebie. Opisuje całą Ligę Światową naszych dzielnych biało-czerwonych: :))))
Jeśli chodzi o Memoriał Huberta Jerzego Wagnera..to po prostu wieelkie WOW! Wygrali! :D Co prawda nie jest to jakiś wielki turniej, ale dzięki temu jedziemy dobrze nastawieni na PŚ. Ostatni mecz z Francją pokazał kim jesteśmy. Przegrywać 2:0, a wygrawać 3:2. Wielki szacun. Jestem dumna z Mateusza Bieńka oraz Artura Szalpuka. Pokazali się z samych dobrych stron. Wielki debiut.
KADECI. Nasi kadeci są Mistrzami Świataa! Tutaj także wielki szacun. Widać, że możemy na nich liczyć.
To chyba tyle. Do następnego posta! Zobaczycie, co ciekawego wymyśliłam ^^. Papa! :D

P.S. Podsyłam Wam mojego ask'a. Możecie tam pytać, o co tylko chcecie.
Ask: :))
Zachód Słońca+bańki xD
Władysławowo



Liga Światowa 2015 :D

XIII Memoriał Huberta Jerzego Wagnera :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz