czwartek, 9 kwietnia 2015

Coś o sobie ;>

Witam:) Postanowiłam napisać coś o sobie. Moje życie za nic nie jest ciekawe, choć staram się to jakoś zmienić. Nawet dobrze mi idzie. Moją pasją jest muzyka. Uwielbiam tańczyć<3. Zdecydowanie ta pasja jest kształtowana u mnie od wieeeeluu lat:) Chodzę na dodatkowe zajęcia z hip-hop'u, bo ten styl najbardziej mi odpowiada. W wolnych chwilach uczę się samodzielnie jazz'u. Lubię grać na gitarze. Mam ją od wakacji. Więc za długo to, to nie jest. Uczę się sama, ale niedługo będę chodzić na dodatkowe zajęcia. Ymm..bardzo lubię naukę języków. W szczególności angielski, hiszpański, francuski. Niemiecki niby też, ale nie tak bardzo jak wcześniej wymienione. Cechy charakteru? Zdecydowanie szalona, zwariowana, inna, systematyczna. Czasem potrafię być bardzo spokojna, ale to już naprawdę wyjątki :x. Mam najlepszych przyjaciół na świecie  Bardzo często mam fazy, a wtedy nie potrafię powstrzymywać się od śmiechu <normalne> Fandomy? Farnoholiczka, RBDmaniac, Lodostas. Uwielbiam muzykę, którą tworzy Justin Bieber oraz za charakter. Ale nie wiem, czy można nazwać, że jestem Belieber. Wolę nie, gdyż nie jestem tego na 100% pewna. Myślę, że to na tyle :) Pozdawiam wszystkich.

3 komentarze: