środa, 8 kwietnia 2015

MY LIFE

Hej, hej, hejo ^.^ Jestem Agata, moim ulubiony sportem jest siatkówka (można się zorientować). Nie mam dzisiaj wgl weny ;---;, ale postaram się. Moimi ulubionymi siatkarzami są: Bartosz Kurek, Mariusz Wlazły, Michał Winiarski. Wszyyyystkich bardzo kocham, ale ich darzę największą sympatią. Dzisiaj graliśmy na w-f'ie meczyk ^^. Drużyna, w której byłam wygrała 1:0 w setach. Oczywiście nie zdążyliśmy dokończyć gry, bo mieliśmy tylko 45 min. Do tego jeszcze ćwiczenia przed meczem. Więc mielismy około 25 min gry. Co z tego, że nasza gra wygląda tak, że są same zagrywki. Ale tak naprawdę w tym roku zaczęliśmy ostro pracować nad grą w siatkówkę.  Ale...ostatnio nawet parę akcji było, więc nie ma co robić lipy :D Oby tak dalej. Nawet nie jestem w stanie opisać, jak bardzo kocham siatkówkę. Dla mnie to styl życia. Z resztą nie tylko dla mnie. Moje przyjaciółki też bardzo interesują się tą dyscypliną sportową. Definitywnie mogę powiedzieć, że to koniec posta. W następnych będę starać się pisać głównie o meczach siatkarzy/siatkarek. Aaaa i najważniejsza rzecz. Kibicuję PGE Skrze Bełchatów, ale od razu po niej mam Asseco Resovię Rzeszów. No to chyba tyle, Do następnego posta!
P.S. A tu takie najlepsze zdjęcie z ubiegłego roku
MŚ2014 <3

3 komentarze: