wtorek, 21 kwietnia 2015

Kadra Narodowa

Cześć. Bardzo przepraszam, że tak długo nie było postów. Ale obowiązki szkolne i domowe mnie przytłaczają. Teraz na szczęście znalazłam czas. Zapewne niektórzy z Was wiedzieli już listę powołanych do kadry naszych siatkarzy na rok 2015, ale żeby nie było napiszę całą listę w tym poście.

Atakujący: Grzegorz Bociek, Bartłomiej Bołądź, Jakub Jarosz, Dawid Konarski, Szymon Romać, Damian Schulz. 

Rozgrywający: Fabian Drzyzga, Michał Kędzierski, Grzegorz Łomacz, Grzegorz Pająk.

Środkowi: Mateusz Bieniek, Wojciech Grzyb, Karol Kłos (kapitan), Grzegorz Kosok, Marcin Możdżonek, Piotr Nowakowski, Andrzej Wrona. 

Przyjmujący: Bartosz Bednorz, Rafał Buszek, Michał Kubiak, Bartosz Kurek, Mateusz Mika, Artur Szalpuk, Aleksander Śliwka, Marcin Waliński, Wojciech Żaliński. 

Libero: Piotr Gacek, Damian Wojtaszek, Paweł Zatorski. 

Mi taki skład pasuje. Osobiście cieszę się z powrotu Bartosza Kurka oraz Grzegorza Boćka. Ale nie ukrywam, że bardzo będzie mi brakować Mariusza Wlazłego, Michała Winiarskiego, Krzysztofa Ignaczaka i Pawła Zagumnego. Jeszcze raz przepraszam, że dopiero teraz to opublikowałam. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz